HomePage

Pomoc: FAQ aplikacji myKiK

Masz problemy z logowaniem lub rejestracją konta w aplikacji myKiK?
Tutaj znajdziesz wskazówki i filmiki, które Ci pomogą.

1) Rejestracja w aplikacji myKiK

Otwórz aplikację myKiK na swoim smartfonie.
Kliknij przycisk „Zarejestruj się”.
Wprowadź swój adres e-mail.
Wypełnij pola z imieniem i nazwiskiem, adresem itp.
Utwórz hasło.
(Uwaga: Hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków, 1 wielkiej litery, 1 małej litery, 1 znaku specjalnego, 1 cyfry).
Wybierz, czy chcesz otrzymywać nasz newsletter i/lub powiadomienia push w aplikacji.
Następnie potwierdź warunki uczestnictwa myKiK.

2) Logowanie do aplikacji myKiK:

Kliknij przycisk "Zaloguj się".
Wprowadź swój adres e-mail i hasło

3) Zapomniane hasło:

Kliknij przycisk "Zaloguj się".
Następnie kliknij przycisk „Zresetuj hasło”.
Wprowadź swój adres e-mail. (Ważne jest, aby podać ten sam adres e-mail, na który rejestrowane było konto myKiK).
Kliknij przycisk „Wyślij”.
Przejdź do skrzynki odbiorczej, otwórz wiadomość e-mail od KiK i kliknij przycisk „Nowe hasło”. (W tym miejscu ważne jest, aby utworzyć nowe hasło dość szybko, ponieważ link z wiadomości e-mail traci ważność po pewnym czasie).
Ustaw nowe hasło

4) Łączenie plastikowej karty myKiK z cyfrową kartą myKiK

Masz już plastikową kartę myKiK, ale mimo to chcesz mieć kartę w aplikacji mobilnej? Nie ma problemu, możesz łatwo połączyć obie karty.

Pobierz aplikację myKiK z odpowiedniego sklepu z aplikacjami (Google Play lub App Store).
Pamiętaj, że musisz zarejestrować się w aplikacji i wprowadzić dokładnie te same dane, co podczas rejestracji karty plastikowej w sklepie.
System rozpozna wówczas Twoje dane. Karty zostaną połączone po weryfikacji numeru plastikowej karty i podanego adresu e-mail.
 

Jeśli nadal masz jakiekolwiek problemy lub pytania dotyczące aplikacji myKiK, wypełnij nasz formularz kontaktowy. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.

Link: https://www.kik.pl/Kontakt