Gazetka
Newsletter
Kariera
Znajdź sklep
Kobiety
Mężczyźni
Dziewczynki
Chłopcy
W domu
Wyprzedaż
Często zadawane pytania
W jaki sposób mogę otrzymać Kartę Stałego Klienta myKiK?
Czy każdorazowo muszę zabierać moją plastikową kartę myKiK na zakupy?
Zarejestrowałem się za pomocą aplikacji w programie myKiK. Czy otrzymam również plastikową kartę myKiK?
Czy karta plastikowa i cyfrowa są ze sobą powiązane?
Skąd mam wiedzieć, ile zakupów pozostało do następnej korzyści (5. zakup)?
Czy moje zakupy lub uprawnienia do korzyści lojalnościowych mogą wygasnąć?
Dlaczego czasami otrzymuję inne oferty/rabaty niż moi znajomi lub inni użytkownicy?
Jak mogę uzyskać kupony i jakie są ich zalety?
Jak mogę zrealizować kupony?
Jakie są terminy realizacji moich kuponów?
Jak mogę wypisać się z programu kart myKiK i co dzieje się z moimi zakupami i danymi?
Co mam zrobić, jeśli moja karta myKiK zgubiła się lub jest uszkodzona?
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat ochrony danych?
Gdzie znajdę regulamin/warunki uczestnictwa w programie kart myKiK?
Z kim mogę się skontaktować w przypadku pytań, krytyki lub sugestii?
Gdzie mogę wykorzystać moją kartę myKiK?
Jak mogę zaktualizować swoje dane osobowe?
Dlaczego mój kupon nie został przyjęty?
Czy mogę podczas jednych zakupów zrealizować kilka kuponów?
Co się stanie z moim kuponem, gdy zwrócę artykuły?
Co się stanie z korzyścią lojalnościową po 5. zakupie, jeśli zwrócę poprzedni zakup w całości?
Dlaczego nie otrzymuję newslettera?
Nie zabrałem/am mojej karty myKiK na zakupy. Czy mogę wprowadzić mój zakup na moją kartę myKiK w późniejszym terminie?
Jak mogę wymienić artykuły bez paragonu?
Nie dostałem/am kuponu urodzinowego. Dlaczego?
Czy moja rodzina i znajomi mogą również korzystać z mojej karty myKiK?
Czy mogę korzystać z mojej karty myKiK również za granicą?
Jak zapisać się na newsletter lub zrezygnować z newslettera?
Jak mogę dowiedzieć się o promocjach?
Jak mogę wziąć udział w ewentualnych konkursach lub grach?
Czy rejestracja w celu uzyskania karty myKiK coś mnie kosztuje?
Jak mogę sprawdzić, które produkty są objęte rabatem?
W jaki sposób mogę zarezerwować dany artykuł w sklepie?
Dlaczego mogę zarezerwować artykuły tylko z kartą myKiK? W przeszłości można to było zrobić bez karty...
myKiK Strona główna
powrót
Zapisz się do Newsletter
Wprowadzamy specjalne oferty, promocje rabatowe i osobiste trendy do Twojego domu.
ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE
OWH
Prawo odstąpienia
Prywatność
Impressum
System raportowania
© KiK Textil Sp. z o.o. 2024